کد خبر: ۸۰۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
عصر امروز انجام شد؛
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور دستگاه‌های مختلف در این کمیسیون خبر داد که قیمت کالاهای اساسی، وضعیت بازار سویا، تامین مواد غذایی برای شب عید، تنظیم و نظارت بازار و مشکلات این حوزه‌ها بررسی شد.
حضور دستگاه‌های مختلف در کمیسیون اقتصادی جهت تامین مواد غذایی شب عید

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،معصومه آقاپورعلیشاهی  در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جلسه امروز با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات، سازمان حمایت از مصرف کالا، مرکز پژوهش‌ها و نماینده‌ای از بانک مرکزی برگزار شد که دررابطه با مباحث مختلف تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: قیمت کالاهای اساسی، وضعیت بازار سویا، تامین مواد غذایی برای شب عید، تنظیم و نظارت بازار  و مشکلات این حوزه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: قرار بر این شد نتیجه‌گیری و جمع‌بندی‌های لازم توسط وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت انجام شود تا در جلسه‌ای مشترک تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: