کد خبر: ۸۰۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
علیرضا بیرانوند بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم. همان بازیکنی که ما نسبت به حرکتش معترض بودیم توپ را برداشت و پاس گل داد.
بیرانوند: نمی‌دانم چه بگویم

دروازه‌بان تیم ملی با بیان این که بازیکنان تیم ملی از باخت برابر ژاپن شرمنده شده‌اند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم. همان بازیکنی که ما نسبت به حرکتش معترض بودیم توپ را برداشت و پاس گل داد.

او درباره اینکه آیا ایران روی اشتباه و بی تجربگی بازیکنان خودش گل خورد؟ گفت: این طور نیست. بازیکنان ما نسبت به حرکت بازیکن ژاپن معترض بودند. همه بازیکنان روی سر داور ریختند و بعد هم آن بازیکن گل زد.

دروازه‌بان ایران درباره از دست رفتن رویای قهرمانی افزود: واقعاً حیف شد. شرمنده مردم شدیم. نمی‌دانم چه بگویم.

او در واکنش به اینکه در این دوره از رقابت‌ها دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود و امسال رنج بازی برای کسب مقام سوم هم وجود ندارد، گفت: متاسفانه رده‌بندی نیست. واقعاً ناراحت هستیم. نیت ما قهرمانی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: