کد خبر: ۸۰۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
تربتی‌نژاد خبر داد:
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مهمترین مصوبات امروز کمیسیون کشاورزی درباره لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی را شرح داد.
جزئیات مصوبات لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی در کمیسیون کشاورزی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نورمحمد تربتی‌نژاد، سخنگوی کمیسیون کشاورزی  در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون کشاورزی گفت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، «لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی» که در جلسات قبل جهت بررسی کارشناسی به کارگروه «منابع طبیعی و محیط زیست» کمیسیون کشاورزی ارجاع شده بود، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به مهمترین محورهای مصوب این لایحه در کمیسیون کشاورزی گفت: کلیه اموال منقول و غیر منقول بهکده رضوی بجز اموال بهداشتی و درمانی به مالکیت دولت به نمایندگی وزارت جهاد کشاورزی در می‌آید و اموال بهداشتی و درمانی به وزارت بهداشت و درمان واگذار می‌شود. علاوه بر آن وزارت جهاد کشاورزی موظف می‌شود زمین‌های مزروعی بهکده را در قالب شرکت سهامی زراعی (با اختصاص ۵۱ درصد به ساکنین) اداره کند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: همچنین قرار شد عرصه و اعیان منازل مسکونی بهکده تا سقف ۴۰۰ متر مربع بطور رایگان و اضافه بر آن در قالب اجاره به شرط  تملیک به قیمت منطقه‌ای در اختیار کسانی که از سال ۱۳۴۲ تاکنون در آنجا سکونت داشتند، قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: