کد خبر: ۸۰۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۵۹
دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی با شبکه خبری المیادین، اعلام کرد که شایعات بیماری او کاملا دروغ بود و هر آنچه در این خصوص گفته شد، دروغ بود
سیدحسن نصرالله در واکنش به سکوت رسانه ایش: نه سکته قلبی کردم، نه مغزی، نه روحی و نه عقلی / وارد 60 سالگی شده ام و هیچ مشکل سلامتی ندارمبه گزارش خبرداغ ، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، پس از چند ماه سکوت، سرانجام در مصاحبه‌ای زنده با شبکه المیادین که شنبه‌شب از این شبکه پخش شد، سکوت خود را شکست و با پاسخ به سوالات این شبکه، درباره مسائل مختلف منطقه سخن گفت.

شبکه المیادین قبل از پخش این مصاحبه که به صورت زنده انجام شد، گزارش کرد که شبکه‌های خبری اسرائیلی دقایقی قبل از آغاز این مصاحبه، در خصوص این گفت وگو صحبت کردند. 

نصرالله درباره سکوت رسانه‌ای خود گفت، این مسئله [آن‌چنان که در رسانه‌های اسرائیلی یا سعودی گفته شد] صحت نداشت. نه سکته قلبی، مغزی و نه روحی و عقلی.. [خنده] من خوبم و با آنکه وارد شصت‌سالگی شده‌ام، هیچ مشکل سلامتی نداشتم. غسان بن جدو مدیر المیادین با کنایه به شایعات پرسید، آیا به شیراز نرفته بودید و نصرالله با خنده گفت «کاش بروم...».

انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: