کد خبر: ۸۰۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
رئیس جمهور، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بر این اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور «قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» را جهت اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
یادداشت اخیر آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه با عنوان ماجرای آن مسافر را خواندم. عرضم این است که ایشان در خصوص خطر و پیامدهای ناگوار تصویب و پذیرش دو لایحه پالرمو و CFT مطالب دقیق و فنی را بیان کرده‌اند ولی اگر کسی مثل دولت خودش را به خواب زده باشد بیدار شدنی نیست.


آقای ظریف وزیر خارجه یک مطلب را یاد گرفته و مرتب تکرار می‌کند که پذیرفتن پالرمو و CFT بهانه را از دست آمریکا می‌گیرد. سؤال این است که پس چرا پذیرش برجام با آن همه خسارت از سوی ایران بهانه را از دست دشمنان نگرفت و ماجرای فشار غربی‌ها همچنان ادامه دارد؟ آخر تحقیر شدن هم حدی دارد!


دولتی که گوشت کیلویی 100 هزار تومان را به مردمش تحمیل می‌کند نمی‌تواند در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب موفق باشد مشکل این است که بیشتر مسئولان از مردم جدا هستند در نتیجه مرام و مسلک آنان تغییر پیدا کرده و به گونه دیگری فکر می‌کنند و با درد مردم احساس درد نمی‌کنند.


باید مشخص شود که چه کسانی دام زنده را از بازار کشور خارج می‌کنند. مردم باید بدانند چه کسانی مسبب گران شدن گوشت گوسفند هستند و چرا تا به حال برای برخورد بازدارنده، از سوی دولت اقدام مؤثری صورت نپذیرفته است.


رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادعا دارد که مجتمع گوشت اردبیل را زمانی به دست آورده که مسئولیت نداشته است! پس در این دولت با 200 میلیارد بدهی بانکی می‌توان مسئولیت هم گرفت!


مجموعه برخی اقدامات از جمله رها کردن کشور با هدف فراهم‌سازی زمینه فتنه جدید صورت می‌گیرد. همه ملت باید هوشیار بوده و برای خنثی کردن این توطئه پای کار بیایند.


این فشار نیروهای انقلابی و مؤمن بود که موجب شد جبهه استکبار از برگزاری نشست ضد ایرانی لهستان عقب‌نشینی کند حال تصور کنیم اگر وزارت امور خارجه در همه موارد ضد ایرانی دشمنان مواضعی محکم و معتقدانه اتخاذ می‌کرد آیا دشمنان جرأت تکرار چنین اقداماتی را داشتند؟


هدف دشمنان نظام اسلامی کمرنگ کردن حضور تعالیم الهی و ائمه معصومین در زندگی مردم ایران اسلامی است، فشارهای اقتصادی، ناهنجاری‌های عقیدتی، مذهبی و... در جهت ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) است متعجبم که چطور برخی از افرادی که لباس روحانیت بر تن دارند در مسیر جریان و خواست دشمنان حرکت می‌کنند.


در زمان امضای توافق هسته‌ای حامیان برجام و نشریات زنجیره‌ای‌شان با درج اخبار و تحلیل‌های غیرواقعی از ماهیت اصلی برجام موجب شدند مردم از خسارت برجام کاملا مطلع نباشند لذا وظیفه قوه قضاییه است که پیگیر حقوق تضییع شده ملت ایران اسلامی در اثر این اغواگری‌ها و بزک‌ها باشد.


آقای روحانی، برای مردم بگویید که هزینه برجام چقدر شد تا مردم از شفاف بودن آن اطلاع پیدا کنند، خسارت برجام حتی شامل حال شهروندان ایرانی آن سوی مرزها هم شد. برخورد بی‌شرمانه‌ غربی‌ها با دیپلمات‌های کشورمان و اخراج آنان دنباله خطی است که از برجام شروع شد.


به مدیرسابق سایپا عرض می‌کنم که خودروی پراید در زمان مدیریت شما به قیمت 37 میلیون تومان رسید و شما بودید که از قیمت جدید خودرو تمام و کمال حمایت می‌کردید حال چرا زمانی لب به اعتراف گشودید که دیگر هیچ سمتی در سایپا ندارید اگر انصاف داشتید می‌دانستید که باید در زمان مدیریت‌تان مواضع انقلابی می‌گرفتید نه حالا.


هرجا رد پای دخالت آمریکا باشد باید در آنجا منتظر جنگ و آشوب و ناامنی بود. در بسیاری از کشورها از جمله ونزوئلا شاهد چنین اتفاقات تلخی هستیم که به نوعی می‌توان گفت نقض حقوق مردمی است که رئیس‌جمهور قانونی‌شان را خودشان انتخاب کرده‌اند و آمریکا برهم زننده این انتخاب قانونی است.


مدت طولانی است که تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه‌های مترو خالی است و مسئولین مترو هیچ اقدامی در جهت درج احادیث یا آموزه‌های فرهنگ اسلامی نمی‌کنند با توجه به تاثیر زیاد تابلوهایی که آموزه‌های فرهنگی و اجتماعی و دینی را ترویج می‌کنند مسئولین قطار شهری باید در این زمینه برنامه‌ریزی مفیدی داشته باشند.


2 سال است که پرونده‌های تعدیل مدارک تحصیلی در وزارت نفت خاک می‌خورد. چرا هیچ اقدامی نمی‌کنند؟


دو نفر از اعضای شورای شهر «دمق رزن همدان» ساکن این شهر نیستند در حالی که طبق قانون اعضای شورای شهر باید ساکن همان شهر باشند. با شکایت اعضای شورا، «هیئت حل اختلاف» رأی به اسکان این 2 نفر در شهر دمق داد ولی متاسفانه فرمانداری شهر از اجرای این رأی خودداری می‌کند. چرا؟! از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.


اداره امور ایثارگران و جانبازان در شرکت نفت وجود دارد ولی متاسفانه این اداره هیچ خدماتی برای ما ایثارگران شاغل در شرکت انجام نمی‌دهد. فلسفه وجودی این اداره چیست؟!


مدت 2 سال است هیچ قطاری در شهرری توقف ندارد. چرا؟! چندی قبل بنری نصب شده بود که به خاطر تغییر سکوی این ایستگاه است ولی وقتی با رئیس مربوطه تماس گرفته شد اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد؟! بسیاری از خانواده‌هایی که در ورامین، پیشوا، گرمسار و... دانشجو داشتند فرزند خود را به شهرری می‌‌آوردند و سوار قطار می‌کردند ولی طی این 2 سال مجبورند خود را با زحمت به راه‌آهن تهران برسانند. از مسئولان امر درخواست می‌شود مشکل توقف قطار در ایستگاه شهرری را مرتفع نمایند.


اینجانب جانباز، ایثارگر با 61 سال سن از سال 92 تا به حال درآمدم ششصد هزار تومان کمک معیشت سپاه است و یک نفر هم یارانه می‌گیرم. علی‌رغم پیگیری‌های زیاد تاکنون موفق نشده‌ام بسته حمایتی خود را دریافت کنم. از مسئولان امر درخواست حل و پیگیری این مشکل را دارم.


همه شهروندان بیمه نشده از بسته حمایتی محروم شده‌اند. انصاف دولتمردان کجا رفته است.


شهرداری بر چه اساس و با کدام منطق در داخل یک کوچه 5 متری در منطقه امیرآباد- خیابان هفتم- کوچه سوم اجازه ساخت 6 طبقه منزل در زمین 130 متری داده است؟


از سازمان ثبت احوال کشور درخواست می‌شود زمان صدور کارت‌های هوشمند ملی را از زمان انتظار بیش از 2 ماهه به زمان استاندارد قبلی که حداکثر یک ماه بود تقلیل دهد. چرا که متاسفانه مشکلاتی را برای ما مردم ایجاد نموده است.


چرا کارت تلفن در منطقه 22 تهران نایاب است؟ با مخابرات منطقه تماس گرفتم اظهار داشتند قصد جمع‌آوری تلفن‌های همگانی از سطح شهر دارند. چرا؟! بله،‌ بسیاری افراد دارای چند خط تلفن‌ همراهند ولی بسیاری هم هستند که به خاطر مشکلات اقتصادی هنوز گوشی تلفن همراه به دست نگرفته‌اند و ترجیح می‌دهند از همان تلفن‌های همگانی مشکلات خود را حل کنند. در ضمن درکشورهای پیشرفته دنیا، این وسایل ارتباطی، منبع درآمدی مناسب برای دولت‌ها بوده و از اطاقک‌های مخصوص آن نیز به عنوان ابزاری برای زیباسازی شهرها بهره‌ می‌گیرند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
مذاکره، توافق هسته ای، برجام، روحانی، عراقچی و ظریف و... با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار نتیجه اش این شده که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با دستور صهیونیست ها جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین هر روز به ملت اهانت، توهین، تحریم، تهدید، دخالت، مداخله و خیانت کنند.
مدیران دولت روحانی و دولت روحانی ازسال 1357 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند آمریکایی ها و کشورهای اروپایی ها و صهیونیست ها برخی کشورهای عربی جنایتکار ازسال 1357 تاکنون دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت هستند با دشمنان نظام و ملت مذاکره هسته ای می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
مذاکره، توافق هسته ای، برجام، روحانی، عراقچی و ظریف و... با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار نتیجه اش این شده که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با دستور صهیونیست ها جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین هر روز به ملت اهانت، توهین، تحریم، تهدید، دخالت، مداخله و خیانت کنند.
مدیران دولت روحانی و دولت روحانی ازسال 1357 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند آمریکایی ها و کشورهای اروپایی ها و صهیونیست ها برخی کشورهای عربی جنایتکار ازسال 1357 تاکنون دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت هستند با دشمنان نظام و ملت مذاکره هسته ای می کنند.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
در موضوع قیمت مواد غذایی و به ویژه گوشت با توجه به سخنان یکی از دولتمردان آمریکا که گفته بود اگر مردم ایران غذا می‌خواهند باید به خواسته ما تن دهند، به نظر می‌رسد حرکات و عملکرد برخی مسئولان طبیعی نیست و ندانسته براساس نقشه دشمن گام برمی‌دارند.


اعضای دولت در برابر گرانی‌ها، نابسامانی‌های قیمت مسکن، گوشت مرغ و گوسفند و... اظهار می‌دارند مقطعی است!‌ این مقطعی را چه کسانی به وجود آورده‌اند! بله مقطعی است مثل ارز که به صورت مقطعی به 19 هزار تومان رسید. تا به 12 هزار تومان فعلی راضی شوند! باید دستگاه‌های نظارتی امنیتی و اطلاعاتی اهتمام ویژه‌ای در برخورد با این طیف داشته باشند!


معاون اول رئیس‌جمهور صحبت از تأمین گوشت شب عید مردم می‌کند در حالی که چند ماه است مردم برای تهیه گوشت به قیمت دولتی با مشکل مواجه هستند و هر روز ساعت‌ها در صف می‌ایستند.


گوشت کیلویی 100 هزار تومان یکی از دستاوردهای بزرگ برجام است. فراموش نمی‌کنیم که آقای رئيس‌جمهور فرمودند برجام برای کشور خیر کثیر بود. معلوم نیست با تصویب لوایح پالرمو و CFT خدای ناکرده چه عواقب تلخی در پیش روی مردم باشد.


این دولت اگر بخواهد می‌تواند با بسیج امکانات طی چند هفته گوشت قرمز گرم به قیمت کمتر از 50 هزار تومان به دست مردم برساند. ناراحت کردن ملت یک کار راحت برای دولت و دولتمردان شده است.


قیمت دلار به 12 هزار و 300 تومان و گوشت به کیلویی 103 هزار تومان رسیده است. با نزدیک شدن به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نظر می‌رسد افراد نفوذی در دولت دنبال ایجاد دلمردگی و کم‌رنگ ساختن راهپیمایی 22 بهمن امسال هستند ما انقلاب را دوست داریم ولی از عملکرد دولت و دولتمردان ناراضی هستیم.


یک روز رب گوجه، یک روز پوشک نوزاد، یک روز گوشت گوسفندی،...! آیا غیر از این است که توطئه‌ای خارجی با حمایت عوامل داخلی در جریان است؟ قوه قضائیه باید هر چه زودتر پرده از این توطئه بردارد و با مسببان چنان برخوردی کند که دیگر کسی جرأت برهم زدن آرامش جامعه را نداشته باشد.


تنها قیمت گوشت نیست که لحظه‌ای در حال افزایش قیمت است در اکثر اقلام پرمصرف قیمت این هفته با هفته گذشته متفاوت است این موضوع برمی‌گردد به عدم نظارت دولت بر بازار بدین خاطر از دولت تقاضا دارم اگر توان اداره امور اقتصادی در جامعه را ندارد موارد را به قوه قضائیه اطلاع بدهد تا قوه قضائیه با قاطعیت وارد عمل شود.


مسئولان واداده و سست‌عنصر بدانند به رغم سنگ‌اندازی‌های آنان مردم فهیم کشور افتخارهای بدست آمده در انقلاب 40 ساله خود را هرگز فراموش نخواهند کرد.


کارهای دولت سر و ته ندارد و فاقد منطق است از یک طرف قیمت گوشت را به کیلویی 100 هزار تومان افزایش داده از سوی دیگر بنزین را لیتری هزار تومان نصف قیمت آب معدنی در اختیار ثروتمندان بی‌درد جامعه قرار داده است که صبح تا شب بسوزانند و هوای شهر را آلوده کنند.


به برکت اشراف ولایت به نیروهای مسلح، صنایع نظامی ما در منطقه حرف اول را می‌زند و در دنیا هم فکر کنم جزو 10 کشور برتریم. اگر بخش‌های اقتصادی دولت نیز به ولایتمداران حقیقی سپرده شود مشکلات لاینحل در این بخش هم به کلی حل می‌شود.


رئیس‌جمهور که در گذشته شاید حدیث مومن از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی‌شود را بارها تکرار کرده باشند و تجربه دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی با اروپای بدعهد را در رابطه با هسته‌ای در کارنامه خود دارند و پس از آن برجام را؛ چرا برای بار سوم و شاید بیشتر می‌خواهند مجددا در پالرمو و FATF و CFT و... گزیده شوند؟! از آقایانی که نتوانستند از دولت خبیث آمریکا و اروپا تضمین بگیرند چگونه می‌توانیم تضمین بگیریم که در صورت تصویب و عدم حل مشکلات و ایجاد مشکلات برای نظام در برابر رسانه ملی از ملت عذرخواهی کنند و دیگر به هیچ عنوان در کار دولتی به کارگیری نشوند؟! اصلا امکان دارد؟!


وقتی برجام جواب نداده مجددا شاهد دنباله‌روی دولتمردان از غرب و غربی‌ها هستیم و با اینکه اعلام می‌کنند تصویب پالرمو و CFT مشکل اقتصادی را حل نمی‌کند ولی به هر قیمتی شده تلاش دارند این لوایح از تصویب بگذرد.


اگر FATF، CFT به سود کشور است چرا رسانه‌های ضد انقلابی مثل رادیو فردا این قدر تلاش می‌کنند که این لوایح به تصویب برسد؟


در توضیح اجرای برجام از سوی رئیس‌جمهور، وزیر و معاونان وزارت امور خارجه، مرتب وعده برداشته شدن تحریم‌ها در پی امضای آن به ملت داده می‌شد و این که دیگر هیچ تحریمی از سوی غرب علیه ایران اجرا نخواهد شد! خیلی دردناک است که علی‌رغم آن ادعاها، اتحادیه اروپا، چند وزارتخانه و سازمان را در نظام جمهوری اسلامی تحریم کرد! حالا تازه آن چند وزیر با نامه به رهبری می‌نویسند که برای الحاق به کنوانسیون‌های مشکل‌ساز پسابرجام دستور تسریع دهند! چرا در اقدامات این دولت همیشه توپ در زمین ملت ایران است؟!


یکی از کارشناسان اقتصادی گفته، اگر دولت و مجلس که این همه خود را برای تصویب FATF و CFT به آب و آتش می‌زنند 50 درصد همین تلاش و کوشش را برای معیشت و حل مشکلات مردم می‌کردند 50-60 درصد مشکلات جامعه حل شده بود!


از اول انقلاب تا الان بعضی از خواص روی مواضع صحیح انقلاب باقی نمانده‌اند و رنگ عوض کرده‌اند ولی مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف انقلاب همیشه بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت موضع گرفته و عمل کرده‌اند. مطالعه امروز این مواضع عبرت‌آموز و نشان از عمق اندیشه زلال ایشان در اسلام و ایستادگی در این راه دارد.


آقای رئیس‌جمهور به جای نظریه‌پردازی و نظر دادن در مورد حجاب به وظیفه اصلی خود که کارهای اجرایی کشور است بپردازد. مشکل این شده که هر کس به مسئولیت می‌رسد خودش را صاحب کشور می‌داند و می‌خواهد نقش ایدئولوگ را بازی ‌کند! در نتیجه کارهای مردم روی زمین می‌ماند.


وقتی آقای رئیس‌جمهور به احکام اسلامی و فقه آگاهی کافی ندارند عقل حکم می‌کند که بی‌پروا نظر ندهند و بی‌جهت حاشیه درست نکنند. چرا باید مشکلات اساسی مردم تحت شعاع قرار بگیرد.


سازنده فیلم تبلیغاتی دوره یازدهم ریاست جمهوری (آقای روحانی) چون به منتقد دولت تبدیل شده با شکایت دولتی‌‌ها به 4 ماه زندان محکوم شده است! این جالب و قابل تامل است و نشانه‌ای از میزان صدق ادعاهای دولت.


رئیس جمهور سال 92 در ایام تبلیغات انتخابات گفتند هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم! ولی با تدبیر دولت متاسفانه هیچ‌کدام نمی‌چرخند! با 35 سال سابقه‌کار و 000/200/1 دریافتی تامین اجتماعی چگونه می‌شود یک زندگی را اداره کرد؟! لطفا رئیس جمهور پاسخ دهند!


چکی به مبلغ 15 میلیون تومان برای 25 دی 97 به برکت بی‌سروسامانی وضع خودرو که به پول خرد مشتریان نیاز ندارند تحویل یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو دادم. امروز که 7/11/97 هست هنوز این پول را از حسابم برداشت نکرده‌اند! به خاطر این که فکر می‌کردم برداشت کرده‌اند تمام حساب و کتاب مالی‌ام را به هم ریخت! با تلفن‌هایی که دارند تماس گرفتم ولی هیچ‌کس پاسخگو نبود!
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
به آقای فلاحت‌پیشه عرض می‌کنم آیا اعتقاد به پاسخگو بودن در روز قیامت دارید؟! چه تضمینی وجود دارد که قدرت‌های شیطانی حق شرط ما را بپذیرند؟! پس چرا رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه هیچ تضمینی نمی‌دهند؟! برجام که برای آن تضمین دادند این حال و روزگارش است وای بر قرارداد بدون تضمین؟! از اعضای مجمع تشخیص مصلحت انتظار می‌رود با در نظر گرفتن رضایت خالق و منویات رهبری از تصویب لوایح و قوانین و قراردادهای ننگین به جد بپرهیزند.


پذیرفتن لوایح FATF به دلیل محدودیت‌های شدیدی که برای دور زدن تحریم‌های ظالمانه ایجاد خواهد کرد موجب جهش قیمت‌ها در بازار خواهد شد. امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام اولویت را به معیشت و اقتصاد کشور بدهد تا دشمن در جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان ناکام بماند.


آمریکا و اروپا بر پذیرفتن لوایح ‌FATF، از سوی ایران اصرار دارند به این ترتیب بدون شک تصویب آن تهدید جدی علیه منافع ملی و امنیتی کشور خواهد بود، غربی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی‌شان پایبند نبودند و در ادعایی مضحک عنوان می‌کنند پذیرفتن ‌FATF از سوی ایران می‌تواند مشکلات را حل کند!


گرانی‌های اخیر می‌تواند ساختگی و مهندسی‌شده باشد چرا که همزمان با بررسی لوایح پالرمو و ‌CFT در مراکز تصمیم‌گیری کشور اتفاق می‌افتد. دولت به هر قیمتی شده می‌خواهد این لوایح به تصویب برسند.


پالرمو تصویب شود بهانه دست شیطان بزرگ می‌افتد، تصویب نشود بهانه به دست دولت خواهد افتاد! دولت به جای توجه به حل مشکلات مردم، دغدغه حل مشکل و خواسته دشمنان را تعقیب می‌کند؟!


اگر تمام طرح‌ها و خواسته‌های شیطان بزرگ و متحدینش را هم بپذیریم نه تنها پیشرفتی در دستیابی به مزایای مراودات اقتصادی و سیاسی رخ نخواهد داد بلکه تسلط بی‌قید و شرط دشمنان را بر مردم و کشور خود شاهد خواهیم بود. نمونه‌اش برجام هسته‌ای است!


کاسبان برجام! سیب و گلابی برجام بدفرجام پیش‌کش، به درد فقرا برسید. گوشت از کیلویی صدهزار تومان گذشت.


آقای روحانی! از دور دوم شروع ریاست جمهوری شما قیمت بسیاری از اجناس در حالت خوش‌بینانه سه برابر شده است، قرار شما با ملت این بوده یا دلار هزار تومانی و ارزانی؟


چرا آقای روحانی حداقل همانند پوتین و اردوغان از مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا که به طور مستقیم از سوی ترامپ مورد حمله و زورگویی واقع شده حمایت نکرد؟! از چه ترس و واهمه داشت؟!


آقای رئيس‌جمهور توجه کنند که حقوق‌های سال 97 بر اساس گوشت 35 هزار تومانی بود حالا که جهاد کشاورزی می‌گوید 75 هزار تومان ولی 100 هزار تومان است، حقوق‌ها چقدر باید افزایش یابد؟!


با این صف‌های طویلی که هر روز در میادین تره‌بار شهرداری برای گوشت قرمز تشکیل می‌شود فقط و فقط ضد انقلاب و دشمنان خوشحال می‌شوند. دولت چرا و با چه هدفی این کار را انجام می‌دهد؟ چرا به رغم تولید کافی دام در کشور وضعیت توزیع گوشت این گونه است؟


آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در سال 85 در مصاحبه با نشریه راهبرد گفته انقلاب باید نرمالیزه شود بعد از آن آقای حجاریان نرمالیزاسیون آقای روحانی را به راستی پایان انقلاب معنا کرد. نکند که فشارها و مشکلات ساختگی امروز با هدف پایان دادن به انقلاب صورت می‌گیرد.


چرا نمایندگان برای جلوگیری از قاچاق موضوع سهمیه‌بندی بنزین را پیگیری نمی‌کنند؟ تا کی قرار است سوخت در کشور این‌گونه به هدر رود یا قاچاق شود؟! چه کسانی باید به این وضعیت نابسامان، سروسامانی دهد؟!


این خواسته زیادی از مجلس نیست که نمایندگان موافق و مخالف FATF، CFT و پالرمو را به مردم معرفی کنند تا با این شفاف‌سازی مشخص شود که کدام نمایندگان برای عزت کشور تصمیم گرفته‌اند و کدام نمایندگان حاضرند ایران اسلامی زیر چکمه‌های استکبار برود.


امام راحل(ره) مخالف اشرافی زندگی کردن مسئولان بودند. امروز عدم مسئولیت‌پذیری مسئولان سبب شده به جای رسیدگی به اوضاع اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم سرگرم برگزاری جشن تولد و... برای خودشان باشند.


آقای جهانگیری با بریدن کیک تولد برای چند نفر اشتغالزایی کردند! این را هم بر آمار اشتغال 97 اضافه کنید!


در شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با وزارت نیرو که نقش واسطه را بین نیروگاه و وزارتخانه مربوطه بازی می‌کنند بودجه زیادی صرف تجهیزات غیرضرور ساختمان و تشریفات افراد مدیر می‌شود. با چنین وضعی معلوم است که برای تعمیر و تجهیز نیروگاه‌های کشور بودجه‌ای نمی‌ماند و دود آن باید به چشم مردم برود.


دولت مدام اعلام می‌کند بسته حمایتی به کسانی که درآمد کمتر از 3 میلیون تومان دارند تعلق خواهد گرفت. اقشار زیادی در جامعه هستند که درآمد کمتر از این مبلغ را دارند ولی سندی برای درآمد اندک ماهانه‌شان ندارند زیرا حق بیمه‌ای برای آنان پرداخت نمی‌شود و لذا از سبد حمایتی هم محروم‌اند. کاش دولت به جای پرداخت سبد کالای حمایتی فکری هم به حال بیمه و... این قشر می‌کرد.


نظارت بر اجرا و بازار که یکی از وظایف اصلی دولت است گویا کلا از برنامه‌های دولت حذف شده است. دو قرص و پماد گیاهی تولید داخل طی چند وقت اخیر بیش از 100 درصد با افزایش قیمت روبرو شده است. قرص سیلاکس که یک جعبه آن 5700 تومان بود به 12 هزار تومان رسید و پماد کالاندولا که 4800 تومان بود به ده هزار تومان رسید!


آقای ظریف در تاریخ 97/11/8 در مجلس شورای اسلامی باز هم سنگ برجام بدفرجام را به سینه می‌زد که ما به وظیفه خود عمل کردیم، آمریکا زیر قولش زد! بعد هم اعلام کردند مجلس از پاسخ وزیر قانع شد! کدام نمایندگان قانع شدند؟! وکیل الدوله‌ها یا همه نمایندگان؟! آیا شرایطی که رهبری، مجلس و شورای امنیت ملی قرار داده بود جناب وزیر اجرا کرد؟!


دو ماه به پایان سال باقی نمانده با این حال شرکت سایپا هنوز دعوتنامه فروش پراید موعد آبان ماه را صادر نکرده است در مورد قیمت هم هر روز یک نرخ را اعلام می‌کنند و روی اعصاب مردم راه می‌روند.


اپراتور همراه اول دنبال چیست که دستور قطع سرویس اینترنت را سخت کرده و با پایان یافتن اعتبار بسته مشکل حل نمی‌شود.


‌ با گذشت سه ماه از پاس‌کاری بین رده خدمتی و بنیاد شهید متاسفانه هنوز هم مشکل بیمه تکمیلی جانبازان مرتفع نشده است. چرا؟!


دولت مبلغ عیدی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی که 19 سال سابقه پرداخت حق بیمه و چهل سال سابقه کار دارند، نصف می‌کند در حالی که کارمند دارای یک سال سابقه‌کار این مبلغ را کامل می‌گیرد. چرا؟! این ظلمی است در حق کسانی که کارفرما حق بیمه این‌ها را (امثال ما را) یک سال در میان پرداخت می‌کرد! و کارگر و کارمند هم از ترس اخراج سکوت می‌کرد! و در وقت بازنشستگی هم برای این افراد کف حقوق ماهانه را هم نصف می‌کنند. الان حقوق من با این سابقه 40 ساله با 65 سال سن 700 هزار تومان است! این را به نمایندگان عرض می‌کنم. چون دولت به دنبال حفظ حقوق‌های نجومی اعضای خویش است و کاری به امثال ما ندارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: