کد خبر: ۸۰۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۲
بازیکنان تیم ملی ایران بعد از برد شیرین در برابر چین شادی خود را با هموطنان پر تعداد روی سکو سهیم شدند.
حرکت عجیب علیرضا بیرانوند بعد از برد مقابل چینبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم ملی فوتبال ایران با  یک برد شیرین در روز خوب ملی‌پوشان توانست به طلسم 15 سالۀ خود پایان دهد و به نیمه نهایی راه یابد و حال به‌فکر شکستن طلسم 43 سالۀ قهرمانی هستند.

 

بدون شک علیرضا بیرانوند در بهترین زمان فوتبالی خود قرار دارد و توانسته با 5 کلین شیت و پرتاب دست‌های بی‌نظیرش رسانه‌های اروپاهم درگیر خودش کند. این دربازه‌بان لرستانی تیم ملی کشورمان با توجه به این درخشش ولی هنوز همون علی بیرانوندی است که قبلا بوده و این افتخارات هیچ تاثیری در شخصیت او نداشته و همیشه سعی داشته خودش را حفظ کند.

 

در یک صحنه بعد از بازی ایران و چین تماشاگران که گوشی‌های خود را برای بازیکنان پرت می‌کردند تا سلفی بگیرند، علیرضا بیرانوند در حرکتی عجیب موبایل یک هوادار را قایم کرد و به سمت رختکن دوید و بعد با صورتی خندان به سمت تماشاگران برگشت و بعداز عکس گرفتن گوشی را به صاحبش برگرداند، کاری که فقط از خود او برمی‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: