کد خبر: ۸۰۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۶
طی حکمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محرومیت ۳ تن از مسئولین اسبق باشگاه راه آهن تهران اعلام شد.
حکم محرومیت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای تیمی که وجود ندارد!به گزارش خبرداغ و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال در حکم صادره از سوی کمیته اخلاق این فدراسیون آمده است؛ بدینوسیله اعلام می دارد با توجه به شکایات متعدد علیه آقایان ۱- حسین رشیدی ۲- مهدی حسن پور ۳- آرش کیانیان از مسئولین اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن تهران در خصوص اخذ وجوه غیر قانونی لذا با نظر به عدم تعهد نامبردگان به مبانی اخلاقی و رفتاری که موجبات بدبینی افراد را به یکپارچگی و اخلاق مداری در حوزه فوتبال فراهم نموده و باعث لطمه به اعتبار و حیثت فوتبال کشور گردیده است.

 

با توجه به رای قطعی کمیته محترم استیناف آقایان ۱- حسین رشیدی ۲- مهدی حسن پور به سه سال محرومیت و۳- آرش کیانیان به محرومیت دائم از هر گونه فعالیت در حوزه فوتبال محکوم گردیده اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: