کد خبر: ۸۰۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۴
با حضور عراقچی انجام شد؛
در دور جدید رایزنی‌های سیاسی ایران و ترکمنستان، دو طرف بر ضرورت ایجاد ظرفیت های جدید در روابط دوجانبه از جمله در حوزه های انرژی و ترانزیت تاکید کردند.
دور جدید رایزنی‌های سیاسی ایران و ترکمنستان/ تاکید بر همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و ترانزیتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکمنستان امروز با حضور عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و «وفا حاجی اف»، معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان در تهران برگزار شد.

طرفین در این نشست در خصوص همکاریهای دو کشور در سطوح دوجانبه و منطقه ای رایزنی و راه کارها و برنامه های مشترک برای توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی را بررسی کردند.

دو طرف همچنین با تاکید بر اراده خود برای ادامه همکاری های موجود، بر ضرورت ایجاد ظرفیت های جدید در روابط دوجانبه از جمله در حوزه های انرژی و ترانزیت تاکید کرده و درباره به روز کردن نقشه راه روابط دو کشور در سایه تحولات جدید توافق کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: