کد خبر: ۸۰۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۵۴۴
در حاشیه دیدار ایران مقابل چین، برخی تصور کردند مدافع تیم ملی مشغول فحاشی به مهدی طارمی است.
عکس/ دفاعیه مدافع تیم ملی در مورد لبخوانی و توهین به طارمیبه گزارش خبرداغ ،  تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین به برتری ۳ بر صفر رسید، اما بعد از بازی، مهدی طارمی مصاحبه‌ای انجام داد و گفت: «وسط بازی برخی می‌گویند خاک بر سرت، بی غیرت!» و با همین جملات، جو عجیبی به راه انداخت و اشاره‌ای به انتقادات بعضا غیرمنصفانه علیه خودش داشت.


در پاسخ به طارمی، برخی نوشتند کسی که به او فحاشی کرده، محمدحسین کنعانی زادگان بود نه هواداران. آن‌ها اعتقاد داشتند وقتی اشکان دژاگه در دقیقه ۲۶، ضربه کاشته را روی دروازه چین ارسال کرد، کنعانی زادگان در بین مدافعان حریف وارد عمل شد و با پا، پاس عرضی مقابل دروازه خالی برای مهدی طارمی مهیا کرد، اما طارمی در شرایط باور نکردنی، توپ را به خارج فرستاد. گل نکردن این فرصت واقعا سخت‌تر بود و طارمی مثل همیشه، کار دشوارتر را انجام داد!


بعد از این صحنه، هنگامی که کنعانی زادگان داشت به خط دفاع مان برمی گشت، دوربین‌های تلویزیونی بر روی صورتش زوم کردند و او مشغول بیان یکسری کلمات بود که برخی اعتقاد دارند در واقع داشت با این کلمات، به طارمی توهین می‌کرد. اما برای روشن شدن موضوع، کنعانی زادگان از طریق انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دوستان، من اینجا بی احترامی نکردم، اشتباه لبخونی شده. فقط گفتم محکم برید. در شخصیت من نیست که به کسی بی احترامی کنم.»

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: