کد خبر: ۸۰۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۴۹۱
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی به سردار حاج قاسم سلیمانی، درگذشت مادر همسر این سردار سرافراز را به او تسلیت گفت.
مونسان، درگذشت مادر همسر سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در پیام تسلیت علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به سردار حاج قاسم سلیمانی آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون، برادر بزرگوار سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مادر همسر گرامی تان حاجیه خانم آقا علی را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه مکرمه علو درجات و رحمت واسعه و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان معزی صبر و بردباری مسئلت دارم. خداوند منان روح آن فقیده سعیده را با بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) محشور گرداند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: