کد خبر: ۸۰۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۳۵۱
این روزها سرخ‌پوشان پایتخت در غیاب سه بازیکن ملی‌پوش خود در حال آماده‌سازی برای نیم‌فصل دوم است.
وقتی کی‌روش برانکو را ناامید نکرد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم ملی کشورمان این روزها با درخشش علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس در درون دروازه به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات راه‌یافته و فاصلۀ زیادی با قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد.



پس از شروع درگیری کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ که سوژه بسیاری از رسانه‌ها شد، سرمربی پرسپولیس در صحبت‌های اخیر خود اشاره به اضافه وزن بازیکنانش پس از بازگشت از اردوی تیم ملی بود که این امر تبعات بدی را هم در پی داشت. کی‌روش با این گفته‌های تند برانکو تصمیم گرفت که شمار دعوتی‌های سرخ‌پوشان به تیم ملی را کم کند.



با نگاهی به دعوتی‌های حال حاضر تیم ملی می‌بینیم که باز هم کارلوس تنها سه بازیکن از پرسپولیس را به تورنمنت جام ملت‌ها فراخوانده است. سه بازیکنی که دو نفر از آن‌ها (علیرضا بیرانوند و احمد نورالهی) چند سالی است که در تیم قرمزها حضور دارد و یکی از آن‌ها (مهدی ترابی) در نیم‌فصل دوم برای تیمش به میدان خواهد رفت.



از این سه نفر تنها بیرانوند در تمامی دقایق در زمین حضور داشته و بعد از او ترابی و نورالهی کمترین دقایق بازی را داشته‌اند که به گفتۀ خیلی از کارشناسان ترابی با وجود اینکه فیکس در ترکیب قرار نمی‌گیرد بهترین بازیکن تیم ملی تا به اینجای کار بوده است. به نوشته ورزش سه، حال برخلاف گفته‌های اخیر برانکو، سه بازیکن ملی‌پوشش پس از بازگشت از جام ملت‌ها از لحاظ فنی بسیار آماده به تمرینات باز خواهند گشت که اگر با قهرمانی تیم ملی هم همراه باشد، علاوه بر فنی از لحاظ روحی نیز در شرایط کاملا ایده‌آلی قرار خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: