کد خبر: ۷۹۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۶۷۹
فال روزانه سه شنبه 2 بهمن 1397
متولد فروردین : شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هر لحظه موفقیت بزرگی در عرصه ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید.

متولد اردیبهشت : افراد و اطرافیانتان بیش از حد امروز به کمک شما احتیاج دارند و نیازمند هستند.بهتر است به انها کمک کنید تا بعدها دچار عذاب وجدان نشوید.به الهامات قلبی خود گوش دهید زیرا شما را راهنمایی می‌کنند تا به مقصدتان سریع تر دست پیدا کنید.الهامات‌تان را جدی بگیرید و از انها به سادگی عبور نکنید.از افکار و فعالیت‌های دیگران نتیجه‌های مثبتی را برداشت کنید نه این که افکارتان را سمت پیامدهای منفی سوق دهید.

متولد خرداد : امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یک گسستگى بین تفکرات منطقی و احساسات قلبى شما ایجاد کند. سعى نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش‌های درونى خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمى‌توانند هیچ کمکى بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.

متولد تیر : در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

متولد مرداد
: امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌كنید كارهای خود را نیمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر می‌كنند شما به اندازه كافی كار نكرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید كه بیشتر از وظیفه خود كار كرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل كار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است كه دوست دارید با آرامش كارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشكلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همكارانتان شود.

متولد شهریور
: شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

متولد مهر
: امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فكر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اكنون كمك كردن به دیگران می‌تواند یكی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نكنید، بلكه هرجا بهتان نیاز داشتند از كمك كردن به دیگران غافل نشوید.

متولد آبان
: با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

متولد آذر : ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

متولد دی
: شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

متولد بهمن
: امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه كنید، چرا كه در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای كارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است كه به آن اهمیت بدهید، برای اینكه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر كنند. هم اكنون نباید با رئیس خود بحث كنید، فقط باید تا جایی كه می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

متولد اسفند : اگر در زندگی کاری و یا زندگی شخصی خود نیازمند کمک دیگران هستید و اگر امروز کسی از این درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعیت ناراحت کننده و نامطبوعی روبرو شوید. خوشبختانه شما فرشته نجاتی دارید که می‌تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهید یاس و ناامیدی چشم تان را به روی خبرهای خوبی که این اطراف کمین کرده‌اند ببندد!!

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: