کد خبر: ۷۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۲۸
فال روزانه دوشنبه 1 بهمن 1397
متولد فروردین : شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

متولد اردیبهشت
: شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

متولد خرداد
: شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

متولد تیر
: ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

متولد مرداد : اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

متولد شهریور
: در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

متولد مهر
: شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشكل پیچیده‌ای كه گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این كار هم لزوماً شما را به جواب نزدیك نمی‌كند. پیدا كردن یك راه حل به آن سادگی كه شما می‌كردید نیست. بررسی كردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان كافی است.

متولد آبان
: از رفتار دوستان‌تان و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سر در گمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارهای چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید . نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.

متولد آذر : شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد.

متولد دی
: امروز وقتی كه همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موكول كنید. چونكه آنها فرار نمی‌كنند! فردا كه وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی كنید.

متولد بهمن
: امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

متولد اسفند
: باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: