کد خبر: ۷۹۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۳
سرمربی کروات کلوب بروژ بار دیگر از کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی حمایت کرد.
حمایت تمام قد سرمربی بروژ از مهاجم استقلالیبه گزارش خبرداغ ، کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال که در تابستان گذشته با مبلغ ۵ میلیون یورو از تیم شارلروا به کلوب بروژ منتقل شد در این مدت مصدومیت‌های زیادی داشته و تعداد بازی زیادی برای باشگاهش انجام نداده است.


این باعث نارضایتی هواداران تیم بلژیکی شده، ولی لکو، سرمربی کلوب بروژ به حمایت از رضایی پرداخت و در مصاحبه اخیرش گفت: خرید رضایی از شارلروا بدون شک خریدی خوب بود. ما او را خریدیم تا با سیستم ۳-۵-۲ بازی کنیم، ولی هنوز موفق نشدیم او را به کار بگیریم.


وی افزود: باشگاه نباید در قبال خرید رضایی ناامید باشد. او اکنون با مصدومیتی که دارد دست و پنجه نرم می‌کند. او نیاز به زمان دارد. او از آن دسته از بازیکنانی است که باید صددرصد آماده باشد تا عملکرد عالی از خود نشان دهد.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: