کد خبر: ۷۹۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۹
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تاکید شد؛
شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد.
رسانه‌ها، پیشرفت‌های ۴۰ ساله ملت و دولت را به نمایش بگذارند/ تسریع در روند تصویب لایحه واگذاری سهام عدالت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این جلسه، سران قوا با توجه به تلاش بدخواهان ایران برای کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و پررنگ نشان دادن مشکلات اقتصادی جاری کشور، تاکید کردند که مسوولان و مدیران کشور و رسانه‌ها با تشریح پیشرفت های کشور در طول ۴۰ سال گذشته، نمایشی از تلاش و فعالیت ملت و دولت و تقویت وحدت، همبستگی و اقتدار ملی را به نمایش بگذارند.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین طرح‌های دولت برای حمایت از تولید و اشتغال در سال جاری را مورد بررسی قرار داد و بر تداوم توزیع بسته های معیشتی برای قشرهای کم درآمد جامعه تاکید کرد.

شورای عالی همچنین خواستار تسریع در روند تصویب لایحه واگذاری سهام عدالت شد که هم‌اکنون در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین مقرر شد در هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی، موضوع کمک به واحدهای تولیدی در باز پرداخت تسهیلات بانکی نهایی شده و نتیجه به شورای عالی گزارش شود.

در این جلسه، بحث اصلاح نظام بانکی هم ادامه یافت و چند بند دیگر از پیشنهادهای بانک مرکزی در این زمینه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
10ماه ازسال گذشت چرا سران سه قوه با گران فروشان، کم فروشان ومحتکران قاطع برخورد نمی کنند؟
مشکل اصلی مردم و کشور افزایش قیمت ها کالا های واجناس تولید داخلی است/ متاسفانه تاکنون سران سه قوه هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم وکشور نکردند وهمچنان نیزادامه دارد.
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار، تحریم و آمریکا دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر جهاد کشاورزی، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس دراداره امور جاری کشوراست.
میوه 93 درصد گران شد.
هرکیلو مرغ با قیمت 14 هزار و 500 تومان دربازارعرضه می شود.
هرکیلو گوشت با قیمت 75 هزار تومان دربازارعرضه می شود.
گرانی میوه، گوشت، مرغ، کالا و... تولید داخلی ربطی به دلار وتحریم ندارد/ دولت، دولتمردان، مسئولان و نماینذگان مجلس مقصراصلی هستند.

پنیر کیلویی 7-8 هزار تومان به 40 هزار تومان رسید!

گوشت کیلویی 37- 38 هزار تومان به 75 هزار تومان رسید!

مرغ کیلویی 6-7 هزار تومان به 14 هزار تومان رسید!

رب گوجه فرنگی کیلویی 7-8 هزار تومان به 22 هزار تومان رسید!

میوه کیلویی 2-3 هزار تومان به 15 هزار تومان رسید!

از آن تاریخی که آقای روحانی گفتند در جریان قیمت اجناس در بازار هستند، محصولات لبنی چندین بار گران شده است و هیچ برخوردی از سوی دولت با شرکت های متخلف مشاهده نمی شود!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: