کد خبر: ۷۹۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۳۴۱
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به حال وضعیت گرمایشی مدارس گریست، اظهار داشت: حتما باید اتفاق ناخوشایندی در این زمینه بیفتد و تا کی باید شاهد قربانی شدن دانش آموزان سرزمین خود به خاطر سوءتدبیر باشیم در حالی که اعتبارات این وزارتخانه برای تبلیغات شما در رسانه ملی حیف و میل می شود.
باید به حال وضعیت گرمایشی مدارس گریست/ اعتبارات وزارت آموزش و پرورش برای تبلیغات وزیر در رسانه ملی حیف و میل می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن لطفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر آموزش، گفت: فرهنگیان را مانند خانواده خود دانسته و مطالبات به حق آن ها را رفع و وعده‌هایی که در زمان رأی اعتماد دادید عملی کنید.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به حال وضعیت گرمایشی مدارس گریست، اظهار داشت: حتما باید اتفاق ناخوشایندی در این زمینه بیفتد و تا کی باید شاهد قربانی شدن دانش آموزان سرزمین خود به خاطر سوءتدبیر باشیم در حالی که اعتبارات این وزارتخانه برای تبلیغات شما در رسانه ملی حیف و میل می‌شود.

وی افزود: همچنین نرم افزار سینا به نفع عده‌ای خاص تدوین شده که ظلم به فرهنگیان است و جهت سوءاستفاده از اطلاعات آن ها به نفع عده ای خاص کاربرد دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: هرسال مشکل جدیدی به کشاورزان اضافه می شود و نبود کود شیمیایی، عدم تضمین قیمت محصولات و عدم کارایی بیمه محصولات کشاورزی از جمله مشکلات کشاورزان است که باید حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
سلام وزیری که بی کفایت باشه بهتر از این نمیشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: