کد خبر: ۷۹۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون مستقلین گفت که مُصر به واگذاری استقلال و پرسپولیس است.
تصمیم جدی وزیر ورزش برای واگذاری سرخآبی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با اشاره به نشست صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین اظهار کرد: آقای سلطانی‌فر در این نشست عنوان کرد که پیش از مصوبه دولت با آقایان جهانگیری و روحانی مشورت کرده و آنها اصرار به واگذاری استقلال و پرسپولیس دارند. ضمن این که خود آقای وزیر هم گفت که مُصر هستم تا این کار انجام شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین اضافه کرد:‌ وزیر ورزش همچنین با اشاره به پیش بینی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۸ برای ورزش کشور اعم از تملک دارایی‌ها، هزار و چهارصد هیأت استانی و ۱۳ هزار هیات شهرستانی و برگزاری مسابقات بزرگ گفت که این رقم بسیار کم است و از مجلس خواستند که در بودجۀ ۹۸ به تقویت این اعتبارات کمک کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: آنچه در این جلسه مورد بحث قرار گرفت این بود که موفقیت‌های حوزه‌ ورزش برای کشور مفید است. ضمن این که افزایش اعتبارات این حوزه موجب نشاط و شادی جامعه و سلامتی مردم می‌شود. به نوشته ایسنا، لاهوتی همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از سوی وزیر ورزش در مورد موفقیت‌های ایران در جام جهانی تا المپیک و جام‌ ملت‌های آسیا اضافه کرد:‌ آقای وزیر همچنین گفت که در مورد کُشتی نگرانی‌هایی داریم و تلاش می‌کنیم که این ورزش به جایگاه اصلی خود برگردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: