کد خبر: ۷۹۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۴۳۴
مهاجم جدید و مدنظر برانکو سرمربی پرسپولیس چند روزی است که در قطر همراه با سرخ‌پوشان تمرین می‌کند.
پرسپولیس ستاره ای درخشان خرید!+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و سایر ستاره های این تیم از بودیمیر ستاره جدیدی که به تازگی به این تیم اضافه شده راضی هستند و این مهاجم باهوش و فرصت طلب بسیار امیدوارند، این بازیکن در نیمه دوم بازی با الشحانیه با ارائه نمایشی جالب توجه امیدواری سرخپوشان را افزایش داد به این ترتیب همه در پرسپولیس امیدوارند که او با گلزنی برای تیمشان بدرخشد.

 

بودیمیر در بازی با الشحانیه ضمن ارسال یک پاس گل دیدنی، یک بار نیز ضربه سرش را به تیرک دروازه حریف کوبید تا در گلزنی ناکام بماند. خرید ماریو بودیمیر می‌تواند یکی از خریدهای فصل پرسپولیس لقب بگیرد چرا که هم کادر‌فنی و هم بازیکنان از این بازیکن به شدت راضی هستند.

 

 

 

ماریو بودیمیر مهاجم کروات که با پرسپولیس در این اردو حضور دارد همراه با اعضای این تیم به تهران خواهد آمد تا بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

 

ماریو بودیمیر در آخرین مصاحبه اش که با سایت 24sata کرواسی صورت گرفته گفته است: «من با تیم اصلی تمرین کردم و منتظر رئیس باشگاه هستیم تا قرارداد را به صورت رسمی امضا کنیم، پس از تعطیلات برای اولین بار به تهران می‌روم، خوشبختانه من عضو جدیدی از تیم هستم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: