کد خبر: ۷۹۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۶
نخستين دفتر مراقبت و پرستاري در منزل با حضور معاون وزیربهداشت در جزيره كيش افتتاح شد.
افتتاح نخستين دفتر مشاوره و خدمات پرستاري در منزل درجزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش با حضور دكتر مريم حضرتي معاون پرستاري وزارت بهداشت و درمان و امير اميركياني رئيس بيمارستان كيش نخستين دفترمراقبت و پرستاري در منزل در جزيره زيباي كيش افتتاح شد.

دكتر حضرتي دراین مراسم ضمن ابراز خرسندي از افتتاح این دفتر در جزيره كيش به همت بخش خصوصي گفت: این اقدام يكي از مهمترين شيوه هاي كمك به بخش درمان در كشوراست و با توجه به استاندارد هاي جهاني به ازاي هر ده هزار نفر يك دفتر پرستاري در منزل مورد نياز است و با اين معياردر كيش حتي تا دو دفتر ديگر نیز مي توانند فعاليت کنند.

رییس بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش نیز از همكاري با اين دفتر و ارجاع بيماران با شرایط ويژه به اين دفتر با هدف ارائه خدمات پرستاری درمنزل خبرداد.

گفتنی است مركز مشاوره و خدمات پرستاري در منزل " نبض " به مديريت حامد حسن زاده يكي از پرستاران بازنشسته ساكن جزيره كيش راه اندازی شده و در زمينه ارائه خدمات به بیمارانی كه نمي توانند به مراكز درماني جهت بستري مراجعه كنند فعاليت مي كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: