کد خبر: ۷۹۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۱۴۲
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز موضوع پالرمو در مجمع مطرح شد، از آنجایی که اعضا به نتیجه نرسیدند، قرار شد تا مجدد به این موضوع رسیدگی شود.برای بررسی پالرمو جلسه فوق‌العاده‌ای در روز چهارشنبه تشکیل خواهد شد و قرار شده تا شنبه هفته آینده بررسی این موضوع به اتمام برسد.
توکلی: روز چهارشنبه، برای بررسی «پالرمو» جلسه فوق‌العاده تشکیل خواهد شد / قرار شده بررسی این موضوع تا شنبه هفته آینده به اتمام برسد

به گزارش خبرداغ ، یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد که قرار است تا شنبه آینده بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام به اتمام برسد.

احمد توکلی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: امروز موضوع پالرمو در مجمع مطرح شد، از آنجایی که اعضا به نتیجه نرسیدند، قرار شد تا مجدد به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: برای بررسی پالرمو جلسه فوق‌العاده‌ای در روز چهارشنبه تشکیل خواهد شد و قرار شده تا شنبه هفته آینده بررسی این موضوع به اتمام برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: