کد خبر: ۷۹۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۴۳۶
برانکو سرمربی پرسپولیس در دیداری تدارکاتی این تیم مقابل الشحانیه، هافبک دفاعی جدید سرخپوشان را رونمایی کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در فیلمی که از بازی پرسپولیس و الشحانیه در شبکه های مجازی منتشر گردیده در بین نیمه این دیدار ماریو بودیمیر به جای کمال کامیابی‌نیا وارد زمین شده بود، سرمربی پرسپولیس از سیامک نعمتی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد تا به نوعی بازی بدون کامیابی‌نیا را تمرین کرده باشد.

 

 

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پیش از این هم از سیامک نعمتی در مناطق مختلف زمین بازی گرفته و هیچ‌گاه پشیمان نشده است. از خط حمله تا وینگر راست یا چپ و نهایتاً مدافع راست پست‌هایی است که سیامک سابقۀ بازی در آنها را دارد و اتفاقاً عملکرد خوبی هم در همۀ پست‌ها داشته است. ظاهراً نعمتی آچار فرانسۀ جدید سرمربی پرسپولیس است. بر اساس شواهد موجود برانکو نقشۀ جدیدی برای نعمتی دارد و احتمالاً هافبک 24 سالۀ سرخ‌پوشان را در بازی مقابل سپیدرود در پُست جدیدی خواهیم دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: