کد خبر: ۷۹۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۲
حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی، بسته شده تا مسئولان آن برای پرداخت حواله بازیکنان به مشکل بخورند.
حساب استقلال به خاطر بدهی فتح‌ الله‌ زاده بسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مسئولان استقلال قول داده بودند حواله‌های بازیکنان را در هفته جاری پرداخت کنند، اما وقتی موعد پرداخت حواله‌ها رسید، متوجه بسته شدن حساب باشگاه شدند.


ظاهرا شخصی که یک میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب داشت، با پیگیری قانونی، حساب باشگاه را بسته است. مسئولان استقلال مدعی شده‌اند که علی فتح‌الله‌زاده در دوران مدیریت خود یک میلیارد تومان از این شخص قرض گرفته و صورتجلسه پول دریافتی را در هیئت مدیره مصوب کرده تا اعضا با دریافت این پول موافقت کنند. در واقع این پول، به حساب بدهی‌های باشگاه اضافه شده، اما مسئله این است که پول دریافتی در دفاتر باشگاه ثبت نشده است.


این مشکلات باعث ناراحتی شدید مسئولان استقلال شده و آن‌ها که درگیر جذب بازیکن و پرداخت مطالبات بازیکنان بودند، باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به این موضوع از خود دفاع کنند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: