کد خبر: ۷۹۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۳۱۹
شاید سرمربی سرخ‌پوشان تنها کسی باشد که از صعود ایران به مراحل بالاتر ضرر سنگینی را متحمل شود
ضربۀ بزرگ تیم‌ملی به سرمربی پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم ملی ایران در هفدهمین دورۀ جام ملت‌های آسیا در دو باز ی اول خود با یک نمایش عالی صعود خود را به یک هشتم نهایی قطعی کرد و در یک دیدار حساس و انتقام‌جویانه برای تثبیت صدرنشینی فردا (چهارشنبه) به مصاف عراق می‌رود.

 

درحالی تیم ملی در این تورنمنت به‌سر می‌برد که برانکو ایوانکوویچ موافقت خود را برای بازی به سپیدرود بدون حضور ملی‌پوشانس اعلام کرده است. این بازی در چهارچوب مسابقات جام حذفی روز یازده بهمن برگزار می‌شود.

 

تیم ملی ایران اگر در گروه خود به‌عنوان تیم اول صعود کند در مرحلۀ یک هشتم نهایی باید در تاریخ سی‌ام دی به مصاف حریف خود برود. لازم به ذکر است ایران در صورت صعود باید در روز پنج‌ام بهمن در مرحلۀ یک چهارم به میدان برود. عملا با صعود ایران به مراحل بالاتر برانکو باید قید ملی‌پوشان خود را برای بازی مهم برابر سپیدرود را بزند. به نوشته ورزش سه، سرمربی پرسپولیس که تجربۀ حذف از جام حذفی بدون حضور ملی‌پوشان خود را در برابر قشقایی دارد باید دید در این بازی موفق به صعود به مرحلۀ بعدی می‌شود یا باز هم نبود بازیکنان ملی باعث حذف این تیم می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: