کد خبر: ۷۹۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۶۶
اعضای تیم فوتبال استقلال شباهت مربی و بازیکن تیم‌شان را سوژه کردند.
شباهت جالب مربی جدید آلمانی با ملی‌پوش استقلالی سوژه شد+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مربی جدید آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران، در حالی پس از تایید وینفرد شفر به جمع دستیاران این سرمربی اضافه شد که برخی از آبی‌پوشان شباهت مربی جدید به یکی از بازیکنان تیم را سوژه کردند.

 

استقلالی‌ها در حالی این روزها در ترکیه به سر می‌برند که شباهت مارتین به وریا غفوری، بازیکن ملی‌پوش تیم، را سوژه تمرین و اردو کردند. گویا شباهت این بازیکن و مربی باعث تعجب تمامی استقلالی‌های حاضر در اردوی ترکیه شده است.

 

 انتشار تصاویر اولیه از این مربی جوان در اردوی استقلال مشخص می‌کرد فورکل شباهت زیادی به وریا غفوری بازیکن اهل سنندج استقلال دارد. این شباهت به اندازه‌ای بود که با کنار هم قرار دادن تصاویر این دو راحت‌تر می‌شد به این موضع پی برد.

 

 

در روزگاری که اکثر سلبریتی‌ها برای خود یک بدل در اقصی نقاط دنیا و بیشتر در ایران دارند این موضوع هم در نوع خود جالب بود که وریا هم بدل‌دار شد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: