کد خبر: ۷۹۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۲۰
گل اول ایران به ویتنام در شرایطی به ثمر رسید که همه بازیکنان تیم ملی به‌جز بیرانوند، طارمی و امیری روی آن تاثیر داشتند و برای خلق این موقعیت توپ را به یکدیگر پاس دادند.
 به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گل اول ایران به ویتنام حاصل 10 پاسی بود که بین 8 بازیکن تیم ملی رد و بدل شد. توپ از سمت راست توسط اشکان دژاگه گرفته شد، اشکان با پورعلی‌گنجی یک و دو کرد و درنهایت توپ به امید ابراهیمی رسید. امید توپ را یک خط عقب‌تر برد و به کنعانی‌زادگان پاس داد. کنعانی‌زادگان هم منطقه بازی را عوض کرد و توپ با فرار از تجمع سمت راست به احسان حاج‌صفی رسید. احسان هم به هافبک‌دفاعی تیم ملی پاس داد. امید با پاسی قطری و تمرین‌شده، وریا غفوری را صاحب توپ کرد. وریا حرکت قدوس را به خوبی زیر نظر گرفت و پاسی تماشایی به او داد. سامان هم که تبحر بالایی در ارسال پاس‌های خط‌کشی‌شده و دقیق دارد، شرایط را برای گلزنی آزمون مهیا کرد. برای این گل همه بازیکنان وقتی صاحب توپ می‌شدند، حداقل ضربه را به توپ می‌زدند و سریع همدیگر را صاحب توپ می‌کردند؛ اتفاقی که باعث سردرگمی و بر هم خوردن نظم دفاعی حریف شد تا ایران دروازه ویتنام را باز کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: