کد خبر: ۷۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق در دومین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا توانست با سه گل یمن را از پیش رو بردارد تا با ۶ امتیاز به همراه ایران صعودش را به دور بعد قطعی کند.همه منتظر دوئل حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در هفته پایانی بودند اما ظاهرا سرمربی عراق تصمیم دارد که از بازیکنان نیمکت نشین خود در دیدار سوم برابر ایران استفاده کند.
بازیکنان ذخیره عراق مقابل ایران بازی می‌کنند!

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت که در دیدار برابر ایران از بازیکنان ذخیره و نیمکت‌نشین خود استفاده می‌کند.

به‌ گزارش ‌خبرداغ به نقل از ایسنا ‌، تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق در دومین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا توانست با سه گل یمن را از پیش رو بردارد تا با ۶ امتیاز به همراه ایران صعودش را به دور بعد قطعی کند.

همه منتظر دوئل حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در هفته پایانی بودند اما ظاهرا سرمربی عراق تصمیم دارد که از بازیکنان نیمکت نشین خود در دیدار سوم برابر ایران استفاده کند.

و ‌به نقل از هذا الیوم، کاتانیچ در این باره، گفت: برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌خواهیم به بازیکنان اصلی خود استراحت دهیم و از بازیکنانی که در دو دیدار قبلی فرصت بازی به آن‌ها نرسیده استفاده کنیم. بیشتر از این که به دیدار برابر ایران فکر کنم به بازی در مرحله بعد فکر می‌کنیم. با نقاط ضعف تیم‌ ‌ملی ایران آشنا هستیم و می‌خواهیم از آنها بهره گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: