کد خبر: ۷۹۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۳۳۹
لعیا جنیدی از پایان جلسات سه جانبه خود با ظرف و کدخدایی خبر داد و گفت:‌ شورای نگهبان در نهایت به جز دو سه مورد توضیحات ما را نپذیرفت و درنهایت این لایحه به مجمع می‌رود. معاون حقوقی رئیس‌‌جمهور خاطرنشان کرد: فعلا در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع پالرمو در دستور کار خواهد بود و فکر می‌کنم CFT پس از پالرمو در دستور کار مجمع قرار بگیرد.
پایان جلسات ۳ جانبه ظریف، کدخدایی و معاون روحانی / جنیدی: شورای نگهبان به جز دو، سه مورد توضیحات ما را نپذیرفت / CFT به مجمع می‌رود

به گزارش خبرداغ، لعیا جنیدی از پایان جلسات سه جانبه خود با ظرف و کدخدایی خبر داد و گفت:‌ شورای نگهبان در نهایت به جز دو سه مورد توضیحات ما را نپذیرفت و درنهایت این لایحه به مجمع می‌رود.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ از پایان جلسات سه جانبه خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان خبر داد و گفت: این جلسات در راستای حفظ منافع ملی و رفع دغدغه‌های موجود در زمینه CT بود که به هرحال به پایان رسید.

وی افزود: ما در این جلسات سعی کردیم با شورای نگهبان تعاملی برای سوال‌های صورت گرفته داشته باشیم اما در نهایت آنها دو، سه مورد را پذیرفتند و بقیه را رد کردند و حالا اگر بر روی آن اصرار شود این لایحه به مجمع خواهد رفت.

معاون حقوقی رئیس‌‌جمهور خاطرنشان کرد: فعلا در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع پالرمو در دستور کار خواهد بود و فکر می‌کنم CFT پس از پالرمو در دستور کار مجمع قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: