کد خبر: ۷۹۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۴۷۷
فال روزانه یکشنبه 23 دی 1397
متولد فروردین : در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.

متولد اردیبهشت
: شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

متولد خرداد
: امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

متولد تیر
: شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

متولد مرداد
: در این هفته شما قبل از اینکه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید کارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع کنید زودتر هم کارهایتان را تمام خواهید کرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما که مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود که برایتان لازم است بر روی چیزهای کوچک و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمرکز کنید. اگر فقط یک بار نکات مبهم را برطرف کردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح کنید.

متولد شهریور
: ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

متولد مهر
: شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

متولد آبان
: با وجود اینكه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است كه شما می‌توانید آرزویی بكنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم كه یك رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است كه روی جنبه‌های عملی رویاهای خود تمركز كنید. به خاطر اینكه آنها می‌توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه كاری می‌توانید بكنید.

متولد آذر
: حالا كه ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فكر بهتر كردن وضعیت سلامتی خود افتاده‌اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن كارهای سخت پرهیز كنید. برای مثال به جای اینكه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات كنید، كم كم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم‌های كوچك نتایج بزرگی در پی دارد.

متولد دی
: شما امروز در حالیكه دیگران را تشویق می‌كنید كه شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشكل اینجاست كه آنها فكر می‌كنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و كناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌كنند. به آنها بگویید كه شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینكه مؤدبانه درخواست كنید كه به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فكر كنید.

متولد بهمن
: نگران بودن در مورد كمبودها و چیزهایی كه ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید كه به راحتی صداهایی كه در مغزتان پیچیده را خاموش كنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیكه برانگیخته شدن ترسهای شما كمك می كند كه فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حركت كنید.

متولد اسفند : شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: