کد خبر: ۷۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۹۶
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر امروز خود را در حضور دوست برانکو و سرمربی کلوب بروژ انجام داد.
حضور یک تماشاگر ویژه در تمرین پرسپولیس/تمرینات سرخپوشان تاکتیکی‌تر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان، تمرین امروز خود را در شرایطی به انجام رساندند که ایوان لکو سرمربی کلوب بروژ بلژیک تمرین آنها را تماشا می‌کرد. تمرین عصر امروز شنبه از ساعت 17 آغاز شد.

 

بازیکنان با کشش بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن تمرینات سرعتی را با استفاده از موانع انجام دادند. در ادامه، برانکو بازیکنان را به مرکز زمین برد تا در دو گروه زرد و قرمز به حفظ توپ بپردازند، پانادیچ هم دروازه‌بان‌ها را تمرین می‌داد. تمرینات با توپ امروز بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی تاکید بیشتری داشت و بازیکنان در ادامه روی ارسال‌ها و گلزنی کار کردند، در حالیکه مدافعان و هافبک های دفاعی وظیفه داشتند با آرایش خاص خود و گرفتن فضا و زمان مانع از این امر شده و توپ را از کنترل نفرات مقابل خارج کنند.


گفتنی است؛ بودیمیر در تمرین عصر امروز، سرخپوشان را همراهی نکرد.

 جام نیوز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: