کد خبر: ۷۹۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۴۰۳
ماریو بودیمیر، مهاجم کروات مدنظر برانکو ایوانکوویچ، صبح دیروز در محل اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در کمپ اسپایر قطر حاضر شد.
افزایش ترافیک تهاجمی پرسپولیس با حضور ماریو + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  مهاجم کروات مدنظر سرمربی پرسپولیس، روز گذشته در محل اردوی تیم فوتبال سرخپوشان در کمپ اسپایر قطر حاضر شد.

 

ماریو بودیمیر هنوز قراردادی با سرخپوشان پایتخت امضا نکرده و قرار است به زودی به طور رسمی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شود. جذب مهاجم خارجی، حضور علی علیپور و قابلیت به‌کارگیری ترابی، عالیشاه و سیامک در خط حمله ترافیک بالایی را در این خط ایجاد می‌کند اما سرمربی پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده افزایش رقابت سبب می‌شود پرسپولیس زودتر به هدفش برسد. اما موضوعی که باعث نگرانی و حتی انتقاد نسبت به پرسپولیسی‌ها برای جذب این مهاجم شده قیمت بالای اوست که گویا 800 هزار دلار آب خورده و به عبارتی بیش از 10 میلیارد تومان آن هم در شرایط بد اقتصادی و مالی کشور و باشگاه پرسپولیس!

 

 

ترافيك خط حمله و افزايش رقابت

حضور عليپور و بودیمیر و قابليت به كارگيري ترابي، عاليشاه، شریفی و نعمتی در خط حمله، ترافیک بالایی را در اين خط ايجاد می‌کند. افزايش رقابت سبب می‌شود پرسپوليس به هدفش برسد

 

برانکو نشان داده که وسواس زیادی روی بازیکنانی که با نظر قطعی خودش اضافه می‌شوند دارد و مطمئنا بودیمیر نیز در نیم فصل دوم قادر است لیگ را تحت تاثیر قرار دهد.

 

ماریو بودیمیر پنجاهمین بازیکن خارجی و چهارمین بازیکن کروات پرسپولیس محسوب می‌شود، ماته دراگه‌چوویچ، لوکا ماریچ، بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر بازیکنان کروات باشگاه پرسپولیس در طول تاریخ هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: