کد خبر: ۷۹۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش برف در هشت محور مواصلاتی خبر داد.
بارش برف در ۸ محور مواصلاتی کشور

به گزارش خبرداغ ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش برف در هشت محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور گفت: در محورهای شاهین - تکاب و سردشت - مهاباد در استان آذربایجان غربی، ارتفاعات محورهای چالوس - کرج ، فیروزکوه و کیاسر - سمنان در مازندران، محوربجنورد - اسفراین در خراسان شمالی و محورهای توسکستان - شاهرود و خوش ییلاق - شاهرود بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای استانهای خراسان رضوی، مازندران و گلستان نیز بارش باران گزارش شده است، اظهار کرد: در محور شیروان - بجنورد در استان خراسان شمالی نیز بارش باران دیده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: در محورهای محور بجنورد - آشخانه در استان خراسان شمالی و جیرفت - کرمان در استان کرمان نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: