کد خبر: ۷۹۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۰
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت سرباز وظیفه ناجا در درگیری با سوداگران مرگ در بهبهان خبر داد.
سرباز وظیفه ناجا در درگیری با سوداگران مرگ در بهبهان به شهادت رسیدبه گزارش خبرداغ ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت سرباز وظیفه ناجا در درگیری با سوداگران مرگ در بهبهان خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، روز یکشنبه (۱۶ دی ماه) ماموران پاسگاه انتظامی پل زهره یک دستگاه خودروی سمند حامل 30 کیلوگرم مواد مخدر و سه سوداگر مرگ را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: حین جابجایی خودروی حامل مواد مخدر، قاچاقچیان قصد ربودن مواد مخدر را داشتند که پس از تعقیب و گریز توسط مامورین با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر سه متهم زخمی و دستگیر شدند. در این میان استوار دوم وظیفه "سلیم شاوردی" مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به یک بیمارستان در اهواز منتقل شد.

قاسم پور بیان کرد: پس از تلاش پزشکان، استوار شاوردی سه شنبه شب به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: