کد خبر: ۷۹۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
در جلسه امروز کمیسیون شوراها؛
یک عضو کمیسیون شوراها با اعلام این خبر گفت: در جلسه امروز پیشنهاد حذف این بند مطرح شد و بنده با حذف آن مخالف بودم اما کمیسیون به حذف آن رای داد. پیشنهاد جایگزینی هم برای آن وجود نداشت.
بند مربوط به ایجاد اشتغال روستایی از محل اعتبارات دهیاری‌ها در لایحه بودجه حذف شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شهاب‌الدین بی‌مقدار درباره جلسه امروز کمیسیون شوراها گفت: در جلسه امروز قرار بود که تعدادی از پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه سال بعد مطرح شود که رسیدگی به این مساله به جلسه بعد موکول شد.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه‌بندی وجود داشت که تاکید می‌کرد حدود ۱۰ درصد از پولی که به دهیاری‌ها داده می‌شود به ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص پیدا کند. در جلسه امروز پیشنهاد حذف این بند مطرح شد و بنده با حذف آن مخالف بودم اما کمیسیون به حذف آن رای داد. پیشنهاد جایگزینی هم برای آن وجود نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: