کد خبر: ۷۹۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۵۰
بر‌خلاف وعده وعیدهای مسئولان باشگاه استقلال و وینفرد شفر برای تقویت تیم و ساختن تیمی قدرتمند برای نیم‌فصل دوم هنوز خبری از جذب بازیکن نیست و هر روز هم اسامی جدیدی به گزینه‌های استقلال اضافه می‌شود.
وضعیت قرمز در اردوگاه آبـی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سزار مهاجم بلند قد اروگوئه‌ای و مهاجم ایتالیایی که کوین کنستانت بازیکن جدید و گینه‌ای تراکتورسازی وعده آمدن او به لیگ ایران را داده، از جمله بازیکنانی هستند که گفته می‌شود با استقلال مذاکره می‌کنند اما واقعیت این است که هیچ خبری نیست! نبود پول و عدم پایبندی اسپانسر مشترک به تعهدات مالی از یک سو و اختلاف نظری که بین شفر و برخی مسئولان باشگاه بر سر جذب بازیکن به وجود آمده از سوی دیگر باعث شده اوضاع استقلال به‌هم بریزد. حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی به اندازه کافی خبرساز بود و واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت اما در 2 روز اخیر داستان مهاجم اروگوئه‌ای حسابی حاشیه‌ساز شده و کار به جایی رسیده که گویا شفر از برخی مسئولان باشگاه به خاطر تصمیم‌های خودسرانه‌شان به دوستان رسانه‌ای‌اش گلایه و انتقاد کرده است!

 

بر اساس شنیده‌ها علی خطیر معاون باشگاه این روزها مسئولیت نقل‌و انتقالات را بر‌عهده گرفته و گویا برای جبران عقب‌ماندگی آبی‌ها در تلاش است چند بازیکن خارجی را برای آمدن به استقلال ترغیب کند، موضوعی که شفر از آن بی‌خبر بوده و همین مسئله حسابی مرد آلمانی را برافروخته کرده است. سرمربی آلمانی آبی‌ها که به خاطر انتخاب الحاجی گرو و مارکوس نویمایر مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان‌ قرار گرفت، همچنان علاقه‌ای به دخالت اطرافیان در کارش ندارد و می‌خواهد شخصا در جریان امور مربوط به نقل‌و انتقالات و جذب بازیکن باشد.

 

در واقع او نمی‌خواهد اتفاقی که در دوران معاونت پندار توفیقی رخ داده دوباره تکرار شود و از این‌رو وقتی متوجه شد بازیکنانی از جمله سزار اروگوئه‌ای توسط برخی مسئولان باشگاه برای استقلال در نظر گرفته شده‌اند، حسابی عصبانی شده و این مسئله را به امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه منتقل کرده است. گفته می‌شود سرپرست باشگاه هم مخالفت خود را با کارهای خودسرانه و بدون اطلاع سرمربی تیم اعلام کرده و از مسئولی که چنین تصمیمی داشته، توضیح خواسته است. همه این مسائل دست به دست هم داده تا هم پروسه نقل و انتقالات استقلال به بن‌بست بخورد و هم این‌که شایعه استعفای خطیر شنیده شود.

 

قطعا در این اوضاع آشفته که بی‌پولی و اعتصاب بازیکنان باعث نگرانی شدید هواداران شده، این دست شایعات می‌تواند وضعیت را بحرانی‌تر کند. در چنین شرایطی حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی هم شاید نتواند کمکی به استقلال کند و حتی خود حاشیه‌هایی جدید به همراه آورد. البته این گره کور را می‌شود با یک تدبیر و تصمیم درست و محقق کردن یک وعده نقل و انتقالاتی باز کرد و شاید این گره کور به دست سرور جپاروف ازبک باز شود که هم محبوب هواداران است و هم شفر او را قبول دارد. به نوشته خراسان، در مورد جپاروف همه چیز خوب داشت پیش می‌رفت اما درخواست باشگاه استقلال برای انجام تست پزشکی و فنی از این بازیکن ازبک باعث شد تا او مردد شود و هنوز پاسخی به مسئولان این باشگاه نداده و اما شاید در اردوی قطر خبرهای خوبی شنیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: