کد خبر: ۷۹۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۲
کاپیتان تیم ملی ایران بعد از گل دوم به سمت مسعود شجاعی رفت و گلش را به این بازیکن تقدیم کرد.
کی روش اعتراض کرد، طارمی 6 نشان داد!/گل اشکان تقدیم به شجاعی+عکسبه گزارش خبرداغ ، در دقایق ابتدایی بازی داور در چندین نوبت به ضرر ایران سوت زد که همین موضوع باعث ناراحتی کی روش شد. سرمربی تیم ملی هم بعد از این اتفاق به داور چهارم اعتراض کرد.

 

* قبل از گل دوم ایران سردار آزمون با بازیکن تیم ملی یمن درگیر شد که داور به هر 2 بازیکن تذکر داد. آزمون در دیوار دفاعی حریف قصد باز کردن لایه ها برای ضربه دژاگه به سمت دروازه یمن بود.

 

* بعد از گل دوم ایران که توسط دژاگه به ثمر رسید وی بلافاصله سمت شجاعی رفت و گلش را به وی تقدیم کرد. بعد از حرکت دژاگه بازیکنان دیگر تیم ملی به سمت شجاعی رفته و او را در آغاوش گرفتند.

 

* مهدی طارمی زننده 2 گل از 3 گل ایران در هر 2 بار بعد از گلزنی دستش را به شکل قلب به دوربین های پشت دروازه نشان داد.وی بعد از این حرکت عدد 6 را به دوربین های تلویزیونی نشان داد که گفته می شود او این کار را به یاد سعید عزت اللهی که شماره 6 را در تیم ملی به تن می کرد و به دلیل مصدومیت این بازی ها را از دست داد انجام داده است.

 

 

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: