کد خبر: ۷۹۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۵۴
دروازه‌بان جدید تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من ۲ سال فوق‌العاده در تراکتورسازی داشتم و حالا خوشحالم که شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که می‌توانم بار دیگر در جمع پرشور‌ها حاضر شوم.
اخباری: برای بازگشت به تراکتور چشم‌داشتی نداشتمبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا اخباری درباره پیوستن به این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به تبریز آمدم و به تراکتور پیوستم. من ۲ سال فوق‌العاده در تراکتورسازی داشتم و پس از پایان سربازی هم با خاطرات شیرینی تبریز را ترک کردم.


او ادامه داد: از همان زمان دوست داشتم به تراکتور برگردم، ولی اتفاقاتی رخ داد که اجازه نداد من به تیم محبوبم برگردم و حالا خوشحالم که شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که می‌توانم بار دیگر در جمع پرشور‌ها حاضر شوم.
زمانی که پیشنهاد تراکتور به من رسید بدون هیچ چشم داشتی قبول کردم و با علاقه و عشق به خاطر هواداران پرشور این تیم دوست داشتم دوباره به این تیم برگردم.


اخباری درباره وضعیت آمادگی خود گفت: از آمادگی خوبی برخوردارم و به مدت ۶ ماه با مربی خصوصی تمرین کردم و هرروز تمرینات اختصاصی خاصی را پشت سر گذاشتم تا آمادگی خوبی داشته باشم.


بازیکن تیم تراکتورسازی تأکید کرد: تراکتور تیم بزرگی است که بازیکنان باکیفیت داخلی و خارجی خوبی در اختیار دارد. هرچند که نباید از بازیکنان جوان این تیم هم چشم‌پوشی کرد و از این بازیکنان هم شناخت خوبی دارم و معتقدم این جوان‌ها آینده خوبی خواهند داشت. امسال تراکتور یکی از مدعیان کسب قهرمانی است و قطعاً نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.


او تصریح کرد: با توجه به اینکه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده و مالک جدید باشگاه با علاقه خاصی به دنبال موفقیت این تیم است، این تیم شرایط بسیار خوبی دارد و خصوصی شدن جان دوباره‌ای به تراکتور داده است و آقای زنوزی با جان‌ودل برای این تیم زحمت می‌کشد تا هواداران تراکتور بهترین‌ها را تجربه کنند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: