کد خبر: ۷۹۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی از کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق در مشهد خبر داد و گفت که در این طرح ۲۲۱۵۳ دلار آمریکا، ۴۴۰۵۰۰ دینار عراقی، ۱۵۰ یورو، ۲۹۷۷۵۰۰۰ تومان وجه نقد، ۲۲ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
دستگیری ۹ دلال ارز در مشهد/ مقادیر زیادی ارز قاچاق کشف و ضبط شددبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی از کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، رسول فرزادفر اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان و شهرستان مشهد، طرح مبارزه با دلالان ارز در مقابل بانک ملی با حضور ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز یگان امداد و کلانتری شهید فیاض بخش اجرا، عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ۲۲۱۵۳ دلار آمریکا، ۴۴۰۵۰۰ دینار عراقی، ۱۵۰ یورو، ۲۹۷۷۵۰۰۰ تومان وجه نقد، ۲۲ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین تعداد ۹ نفرمتهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری هیوندا توقیف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: