کد خبر: ۷۹۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان این تیم را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر، مشخص کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، تحولات زیادی را در لیست بازیکنان این تیم برای نیم فصل دوم ایجاد کرد. از همین‌رو با ورودی‌ها و خروجی‌هایی که در لیست پرسپولیس برای نیم فصل دوم وجود داشت، برانکو ایوانکوویچ لیست 26 نفره‌ای از بازیکنان تیمش را برای نیم فصل دوم مشخص کرد.

 

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محمد انصاری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، علی علیپور، سیامک نعمتی،‌ آدام همتی، ابوالفضل درویش‌وند، محمد نادری، بشار رسن، احسان حسینی، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور، محمدامین اسدی و سعید کریمی بازیکنانی هستند که فعلا  در لیست پرسپولیس برای حضور در نیم فصل دوم جای دارند. به نوشته تسنیم، دو خرید احتمالی پرسپولیس در نیم فصل دوم به این فهرست اضافه می شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: