کد خبر: ۷۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۱
رسانه‌های اروپایی از پیشنهاد پرسپولیس به بازیکن خارجی خبر دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با بازگشت سرمربی پرسپولیس به کشورمان و حاضر شدن وی در تمرینات این تیم نام ماریو بودیمیر مطرح شد و تمامی رسانه‌ها از امضای قرارداد ما بین پرسپولیس و ماریو بودیمیر در آینده‌ای نزدیک خبر دادند. حال رسانه‌های کروات نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند.

 

 

سایت 24sata کرواسی از توافق پرسپولیس و دیناموزاگرب برای انتقال ماریو بودیمیر در چند روز آینده خبر داد.

 

 

سایت sportske کرواسی به نقل از رسانه‌های ایرانی از جایگزینی ماریو بودیمیر مهاجم دیناموزاگرب به جای گادوین منشا در پرسپولیس خبر داد.

 

 

رسانه‌های کشور کرواسی مدعی شده‌اند که باشگاه فوتبال پرسپولیس ایران با مهاجمِ تیمِ دو ستارۀ دیناموزاگرب به توافق رسیده است و به زودی ماریو بودیمیر را باید در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ دید.

 

ماریو بودیمیر را بیشتر بشناسیم!

 

ماریو بودیمیر مهاجم اهل کرواسی و مدنظر باشگاه پرسپولیس است که از سوی برانکو به باشگاه معرفی شده و اگر اتفاقی رخ ندهد و به زودی قرارداد وی با پرسپولیس امضا خواهد شد.

بودیمیر هم‌اکنون عضو باشگاه دیناموزاگرب کرواسی است و ۱۹۳ سانتی متر قد دارد.

 

 

۸ گل و دو پاس گل در هجده بازی کارنامه ماریو در نیم فصل اخیر و ۱۴ گل و پنج پاس گل کارنامه او در ۲۵ بازیِ سال گذشته است. این بازیکن فصل جاری در شش بازی از انتخابی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت که موفق شد دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل نیز به همبازیانش بدهد. بودیمیر دومین گلزن برتر دیناموزاگرب در فصل جاری لیگ کرواسی محسوب می‌شود (فاصله یک گله با برترین گلزن)

 

دیناموزاگرب قدرت اول فوتبال کرواسی است که در سال‌های اخیر به طور متوالی توانسته قهرمان این کشور شود و امسال نیز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: