کد خبر: ۷۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۰۰
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات ترامپ با بیان اینکه او صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند، تاکید کرد: ترامپ بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشارهای ظالمانه آمریکا سر فرود نمی‌آورد.
بهرام قاسمی: ترامپ آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند/ ایشان بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشارهای ظالمانه  آمریکا سر فرود نخواهد آورد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام قاسمی در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌‌جمهور آمریکا گفت: ایشان همچون همیشه، بی‌‌آموختن درسی از تاریخ تحولات دهه‌های اخیر و بازبینی سیاست‌های سرا پا غلط اسلاف خود در قبال این منطقه و ایران بار دیگر سخنانی بی‌‌منطق و از سر نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح کرده است که باز تکرار همان زیاده‌‌خواهی و جاه‌‌طلبی‌های قدرت‌های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است.

وی افزود: خیال‌‌پردازی و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا تاکنون علیرغم همه تلاش‌های کینه‌‌‌توزانه آنها نسبت به مردم ایران راه به جایی نبرده و بی‌‌شک در آینده نیز نخواهد برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می‌کند که با واقعیت‌های موجود هیچ تطابقی ندارد. او می‌داند جمهوری اسلامی ایران دهه‌هاست با فشارها و سیاست‌های تحریمی آمریکا آشنا و رو در رو است.

قاسمی ادامه داد: ایشان بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشارهای ظالمانه  آمریکا سر فرود نخواهد آورد؛ آن هم در برابر حاکمانی که تحریم را به جای تکریم و دیوار را به جای پل برمی‌گزینند.

سخنگوی وزارت خارجه یادآور شد: ایرانیان در طول تاریخ پر فراز و نشیب اما افتخارآمیز خود آموخته‌اند چگونه در برابر زیاده‌‌خواهان و زورگویان ایستادگی کرده و با هزم (شکست دادن) ایران‌‌ستیزان، آنان را در خود هضم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون با کمک 900 میلیارد دلار نجس آل سعود همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در سوریه، لبنان، عراق و منطقه خاورمیانه شکست خورد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: