کد خبر: ۷۹۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۵۷۴
در روزهای گذشته خبرهایی در خصوص مذاکرۀ سرخ‌پوشان با یک مهاجم اروپایی منتشر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مارکو فوتاکس، مهاجم سابق وردربرمن آلمان و لستر‌سیتی که در لیگ کرواسی همان بازیکن خارجی بود که می‌گفتند توسط برانکو به پرسپولیس اضافه خواهد شد. حتی این شایعه نیز به گوش رسید که برانکو شخصاً در کرواسی به دنبال یک مهاجم خارجی می‌گردد و نام این مهاجم نیز فوتاکس است. 

 

پس از  پیچیده شدن پروندۀ حضور رضا قوچان‌نژاد در تیم فوتبال پرسپولیس، در چند روز گذشته خبرهایی درخصوص جایگزینی یک مهاجم مجارستانی به نام مارکو فوتاکس، در این تیم مطرح شد.

 

 

این شایعه با عکس‌العمل بسیاری از هواداران همراه بود، حتی برخی به صفحۀ شخصی این بازیکن هجوم برده و به او خوش آمد گفتند. با این حال به گفتۀ برخی منابع نزدیک به باشگاه، این گزینه به هیچ عنوان تاکنون مطرح نشده و تمام نقل‌وانتقالات باشگاه زیر نظر مستقیم سرمربی تیم می‌باشد. برانکو ایوانکوویچ نیز تا کنون چنین نامی از این بازیکن نیاورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: