کد خبر: ۷۹۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۳
لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار امروز در کیمسیون اقتصادی بررسی شد.
کلیات لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری به چابهار تصویب شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معصومه آقاپور علیشاهی  درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و نشست با رئیس بنیاد مستضعفان و معاونان ایشان جهت بررسی فعالیت‌های بنیاد در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور در دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی قرار داشت.

وی یادآور شد: در جلسه امروز لایحه الحاق بندر شهید بهشتی به بندر چابهار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

این عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: در این جلسه کلیات این طرح به تصویب رسید و جزییات آن در جلسات بررسی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: