کد خبر: ۷۹۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۵۵۳
فال روزانه دوشنبه 17 دی 1397
متولد فروردین : هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.

متولد اردیبهشت
: اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت. واگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید روی شما تاثیر خواهد داشت..

متولد خرداد
: امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

متولد تیر
: بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.

متولد مرداد
: امروز در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید.

متولد شهریور
: امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

متولد مهر
: امروز ممكن است از شما بخواهند در مورد یك مشكل خانوادگی قضاوت كنید، اما شما دوست ندارید تنها كسی باشید كه این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست كه شما كار اشتباهی انجام داده‌اید، بلكه معنی‌اش این است كه شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت‌های دوستان صمیمی‌تان سود ببرید. نظر دادن و كمك كردن به اشخاص دیگر می‌تواند مفید باشد، اما باید بدانید كه همه انسانها- حتی شما- دید كاملی نسبت به حقیقت ندارند.

متولد آبان
: ممکن است امروز به دلیل تجمع تعداد زیادی از سیاره‌هایی در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید. ولی دیگران از این تجمع نجومی‌بیشترین استفاده را می‌کنند و اوقات بهتری دارند. اما شما با صدای سرکش درونی خود که به شما یادآوری می‌کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می‌دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که این روزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از اینکه حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

متولد آذر
: شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.

متولد دی : سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

متولد بهمن : شما امروز برای رفع كردن یك سوءتفاهم تلاش كرده و احساس مسئولیت می كنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فكر كنید كه خیلی واضح صحبت می كنید، دیگران ممكن است كه گفته های شما را اشتباه تفسیر كنند. هرچقدر هم كه بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نكنید كه به سختی فعالیتهایتان را توجیه كنید. اكنون ساكت بودن و كمتر حرف زدن مؤثر است.

متولد اسفند
: سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: