کد خبر: ۷۹۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
چهار نفر از این افراد در بخش آی سی یو و یک نفر در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی، یک نفر در بخش آی سی یو بیمارستان حضرت رسول، دو نفر در بخش آی سی یو و یک نفر در بخش ارتوپد بیمارستان عرفان نیایش و یک نفر نیز در بخش آی سی یو بیمارستان نور افشار تحت نظر است.
آخرین وضعیت مصدومان سانحه دانشگاه علوم و تحقیقات
رئیس اورژانس تهران آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات را تشریح کرد.
 
به گزارش خبرداغ ، دکتر پیمان صابریان در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ۱۲ روز از حادثه رخ داده برای اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گذشت و در حال حاضر ١٠نفر از این دانشجویان همچنان در بیمارستان بستری و تحت نظر هستند.

وی با بیان اینکه همچنان ١٠نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان‌های امام خمینی، حضرت رسول، عرفان نیایش و نور افشار بستری هستند گفت: چهار نفر از این افراد در بخش آی سی یو و یک نفر در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی، یک نفر در بخش آی سی یو بیمارستان حضرت رسول، دو نفر در بخش آی سی یو و یک نفر در بخش ارتوپد بیمارستان عرفان نیایش و یک نفر نیز در بخش آی سی یو بیمارستان نور افشار تحت نظر است.

صابریان با اشاره به اینکه این حادثه در دقایق اول ٢٩ مصدوم و هفت کشته داشت ادامه داد: متاسفانه سه نفر از مصدومان در بیمارستان جان خود را از دست دادند و تعداد کشته‌ها در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، پنجم دی ماه به ١٠ نفر افزایش یافت.

به گفته وی، دیگر مصدومان این حادثه نیز طی ١٢روز گذشته از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر ١٠نفر در بیمارستان بستری هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: