کد خبر: ۷۹۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۹
در روزهای اخیر شایعاتی در مورد پیوستن مهاجم ملی‌پوش و لژیونر ایران به تراکتورسازی شنیده شده است که بعید است واقعیت داشته باشد.
سرخپوشان به دنبال جذب مهاجم اول تیم ملی؟به گزارش خبرداغ ، در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالات تراکتورسازی در پنجره زمستانی شایعاتی پیرامون پیوستن سردار آزمون به این تیم پس از جام ملت‌ها مطرح شد. خبری که بازتاب وسیعی داشت ولی از همان ابتدا با توجه به شرایط بعید به نظر می‌رسید صحت داشته باشد و عملی باشد.

 

در همین راستا از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد که این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای جذب آزمون در مقطع کنونی ندارد و خبر منتشر شده شایعه‌ای بیش نبوده است.

 

تراکتورسازی پس از بازگشت استوکس یک مهاجم دیگر می‌خواهد و به دنبال مذاکره با گزینه‌های مورد نظرش است ولی سردار آزمون در بین این نفرات نیست.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: