کد خبر: ۷۹۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۹
بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمرین کردن نیستند.
«پول» مانع تمرین استقلالی‌ها/ آبی‌ها در انتظار شارژ مالیبه گزارش خبرداغ ، پس از پایان نیم فصل اول قرار بود از ۱۵ دی ماه تمرینات آبی پوشان برای شروع نیم فصل دوم آغاز شود تا این تیم پس از چند روز تمرین در تهران یک اردوی ۱۰ روزه را در قطر برگزار کند و با آمادگی کامل به استقبال نیم فصل دوم برود.

 

تمرین آبی پوشان که قرار بود از روز شنبه ۱۵ دی ماه برگزار شود به یک شنبه موکول شد اما بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به انجام تمرین نیستند و طی صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتند اعلام کردند تا بخشی از مطالباتشان را دریافت نکنند حاضر به تمرین نخواهند بود.

 

بازیکنان استقلال در نیم فصل اول بین ۱۵ تا ۲۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند و با توجه به اینکه دیگر دریافتی نداشتند حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند. به نوشته مهر، آنها حتی در تست پزشکی هم حضور پیدا نکرده و عملاً اعتراض خود را به عدم دریافت مطالباتشان اعلام کردند. البته سرپرست باشگاه استقلال به شدت پیگیر پرداخت مطالبات آنان است تا هر چه زودتر تمرین آبی پوشان برای این نیم فصل شروع شود.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: