کد خبر: ۷۹۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۸۴
با صدور پیامی
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی، انتصاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را به او تبریک گفت.
رئیس سازمان میراث فرهنگی انتصاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفت
به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در پیام تبریک علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است:

«برادر فرهیخته و اندیشمند

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید سعیدرضا عاملی

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی تبریک می گویم. بی شک این انتخاب که حسب سوابق ارزنده شما در عرصه های علمی و اجرایی مدیریت فرهنگی صورت گرفته است منشاء خدمات مفید و موثر در حوزه فرهنگ خواهد بود.

امید است در سایه دانش و درایت جنابعالی اهداف متعالی دولت تدبیر و امید در راستای بسط و تعمیق بنیان های فکری و اعتقادی و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بیش از پیش محقق گردد.

از خداوند متعال استمرار توفیقات آن برادر بزرگوار را در خدمت به ملت مسلمان و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: