کد خبر: ۷۹۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۵
فرماندار فیروزکوه با اشاره به بارش برف از بامداد امروز (پنجشنبه)گفت: ارتفاع برف تا کنون 25 سانتی متری در سطح شهر و 35 سانتی متر در ارتفاعات برآورد شده است.
ارتفاع برف در فیروزکوه به 30 سانتی متر رسیدبه گزارش خبرداغ ، مهدی یوسفی جمارانی  اظهار داشت: با آغاز بارش برف از بامداد امروز به صورت گسترده و شدید در سطح شهرستان، کلیه عوامل از جمله بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، نیروهای خدمات رسان و ... آماده باش هستند.
وی خبر داد: 10 دستگاه تجهیزات شهری و 20 دستگاه تجهیزات راهداری اعم از لودر، گریدر، نمک پاش، برف روب و ... به صورت مکانیزه و دستی در حال بازگشایی محورهای اصلی و فرعی شهرستان می باشند.
رئیس ستاد مدیریت بحران فیروزکوه بیان داشت: تا کنون 20 تن نمک پاشی در سطح شهرها و 50 تن در مسیرهای جاده ای و روستاها انجام شده و این اقدام همچنان ادامه دارد.
یوسفی جمارانی ضمن بیان اینکه تمام مسیرهای دسترسی شهرستان باز هستند، تاکید کرد: با توجه به کاهش دما و افزایش بارندگی در ساعات آتی و روزهای آینده، کلیه مسافران جهت جلوگیری از بروز حوادث باید با تجهیزات زمستانی و ایمنی کامل از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم، تغذیه و ... در محورهای فیروزکوه تردد داشته باشند.
شهرستان فیروزکوه با 420 کیلومتر مسیر اصلی و فرعی، محور اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان می باشد که در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: