کد خبر: ۷۹۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۳۲۶
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 90 نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در پنج روز گذشته در سطح استان خبر داد.
دستگیری ۹۰ نفر از عاملان تیراندازی‌ها در خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 90 نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در پنج روز گذشته در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی مناطق آلوده از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیر مجاز در سطح استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و ماموران انتظامی در پنج روز به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی خوزستان با تأکید بر لزوم اجرای مستمر این‌گونه طرح‌ها و همکاری خوب مردم در موفقیت‌های پلیس خاطر نشان کرد: در این طرح 90 نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیر، 104 قبضه انواع سلاح از قبیل 88 قبضه اسلحه شکاری و 16 قبضه جنگی و همچنین یک هزار و 245 عدد انواع مهمات کشف وضبط شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: