کد خبر: ۷۹۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تمام راه‌های استان باز است.
بارش سنگین برف در محورهای البرز
به گزارش خبرداغ ، مهرداد جهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر مناطق استان هستیم. با وجود بارش برف در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه به جز محور تهران - کرج، در سایر محورهای استان ترافیک مشاهده نمی‌شود، توضیح داد: در حال حاضر شاهد ترافیک پنج شنبه‌های محور تهران - کرج هستیم که تردد خودروها در محدوده گرمدره را با کندی مواجه کرده است.

جهانی گفت: با توجه به بارش سنگین برف در محور کرج - چالوس از رانندگان درخواست می‌شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و با احتیاط از مسیرهای لغزنده عبور کنند.

روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز هم با اشاره به ورود این سامانه بارشی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها خواسته بود در آماده‌باش قرار گیرند.

مهدی مهرور همچنین تأکید کرده بود که مردم از سفر غیرضروری در محورهای کوهستانی استان به علت خطر ریزش سنگ و بارش برف خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: